Khamis, 4 Jun 2015

NAK BERCUTI KE MANA? KE CAMERON HIGHLANS ?

Sekarang ni tengah cuti sekolah. Cuti sekolah mula 30 Mei hingga 14 Jun. Setakat dua hari lepas, kami sekeluarga memang tak ada apa-apa rancangan. Kalau ada pun, cuti ni hantar anak ke kampung untuk di jaga oleh nenek dan atuk. Sabtu dan Ahad je lah kalau ada ke mana-mana.

Entah macamana, tiba-tiba ada idea nak gi jalang-jalan. Isteri tanya saya dan saya tanya isteri. Dua-dua pun buntu tak tau ke mana. Tiba-tiba isteri bagi idea ke Cameron Highlands. Saya bila dengar, saya ok jer. Lepas tu saya pun cari hotel yang berpotensi untuk didiami di sana.

Bila Nak Pergi?


Bila yer? Cuti sekolah tinggal seminggu lagi jer ni. Hotel pulak, rasanya pasti penuh sekarang ni. Entahlah. Mula-mula 11 dan 12 Jun. Tapi isteri pulak tidak lapang pada masa tu. Saya pun tanya "8 dan 9 Jun ok tak?" Jawab isteri saya "ok".

Tengah tulis ni, sakit gigi pula melanda. Nanti lah sambung bila fikiran tak terganggu oleh sakit ni.

Kbai.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan